FORELDREMØTE VÅR 2013

Postet av Melhus IL - Fotball den 20. Mar 2013

Onsdag 10.april kl 20:00 avholdes det foreldremøte i 2.etg på klubbhuset i gruva. Alle foreldre oppfordres til å stille på dette.

Vedlegger info fra trener-/lagledermøte 19.03.2013

Referat fra trener/lagledermøte 19.03.2013

Sted: Brakkeriggen til HENT AS

Tilstede:

Sjon

Rune

Klas

Odd Inge

Øyvind



Agenda:

-Antall treninger i uka ?

-Laglederoppgaver, flere lagledere ? ØH klar

-Inndeling til 3 lag

-Påmelding 2003 serien ?

-Finne dato for foreldremøte

-Kick-off før sesongstart ?

-Økonomi

-Eventuelt

-Cup 2015, hvor skal vi dra ? Her bør vi være ut i god tid

1. Det er besluttet å trene en gang i uka + seriekamp. Pluss at det blir kamper i 2003 serien

2. Øyvind sjekker opp om kandidatene som melde seg til laglederrollen på foreldremøte høsten 2012 fortsatt kunne tenke seg å bidra. Hvis ikke må vi forespørre andre. Det skal være total tre lagledere i sesongen 2013

3. Tre nye lag er satt opp og godkjent i trenerteamet.

4. Vi har besluttet å melde på et lag i 2003 serien, her er det Odd Inge Olsen som er trener. Her må vi sjekke at kampdagene ikke er på samme dag som 2004.

5. Foreldremøte avholde i Gruva 2.etg 10.04.2013 klokken 20.00-21.00. Øyvind sender ut innkalling til foreldregruppa. Møterom er bestilt til Roy Åge Østerås pr mail 19.03.2013.

6. Det ble besluttet i møte å kjøre en Kick-off sammen med Kattem gutter 2004 siste helga i april 2013, lørdag 27.04.2013 fra 09.00-12.00.Klas kontakter Kattem for å verifisere at datoen som er satt er ok.

Rune sjekker med Tore Havdal om leie av Bank-hallen til dette formålet.

7. Dugnad: Korrigering av vaskeliste må utføres i uke 12, og sendes ut på nytt før påskeferien. Rune korrigerer og sender denne over til Øyvind. Øyvind sender ut revidert versjon sammen med dette referatet til foreldregruppa.

Dugnad: Det kan være muligheter for å få en dugnadsjobb på Buen omsorgssenter igjennom HENT AS. Det er snakk om utvendig malingsarbeid. Kommer tilbake med mer info hvis aktuelt.



8. Vi besluttet å delta på Hydro-cup 31.05-02.06.201 på Sunndalsøra. Påmeldingsfrist til denne cupen er satt til 10.04.2013.Ingen egenandel for cup deltagelse, men ifm innkjøp til felles bespisning må vi ta en egenandel på. Diskuteres på foreldremøte 10.04.2013 for å finne summen på egenandelen.

9. Cup 2015: Her må vi sjekke litt nærmere før vi konkluderer.

10. Økonomi: Likviditeten er god. Vi har penger på bok. Vi har brukt 300,- på cup i vinter fra lagskassen.

11. Øyvind sender ut dette til foreldregruppa, sammen med påmelding til Hydro-cup, info om lodd bok, evnt annen info.



Hilsen trener/lagleder teamet 2013


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.