Referat fra foreldremøte 22. april

Postet av Melhus IL - Fotball den 23. Apr 2013

(23.04.2013)  Omlag 20 foreldre stilte opp på foreldremøtet 22. april i klubbhuset.  Her er en oppsummering:

1. Sportslig opplegg sesongen 2013

  • Treninger:
    • To treninger i uka:
      • Mandager kl 1700--1815 på 7'er kunstgress i Gruva
      • Tirsdager kl 1700--1815 på 7'er kunstgress i Gruva
      • NB!  Møt opp 10 minutter før trening
  • Kamper:
    • Kampene blir på torsdager.  Kampoppsett legges inn i G2003-kalenderen så snart det foreligger.
  • Spillerstall:
    • Tre spillere har sluttet
    • Fire har kommet til:  Magnus, Aslak, Ørjan og Tomas.  Velkommen!
    • I alt er vi 26 spillere i år
  • Laginndeling:
    • Fire lag er påmeldt årets serie
    • Vårens laginndeling ligger her
  • Prinsipper og verdier:
    • Max spilletid for alle
    • Lik spilletid for alle
    • Jevnbyrdige lag
  • Forventede regelendringer:
    • Ikke høyt press når motstanders keeper spiller ut
    • Anledning til å sette inn ekstra spiller hvis man ligger under med tre--fire mål

2. Årets lagledelse

  • Hovedtrener:  John Rune Sjøli
  • Ass. trener:  Per Magne Reitbakken
  • Ass. trener:  Tor Arne Bjørnbeth (ny)
  • Hovedlagleder:  Nils Rune Bodsberg
  • Ass. lagleder (og dugnadskoordinator):  Jonas Tevik
  • Ass. lagleder (og materialforvalter):  Hilberg Ove Johansen
  • Ass. lagleder:  Stig Rune Mathisen
  • Økonomiansvarlig:  Anne Birgitte Eggen Arras (ny)

Vi mangler en 'kamp-trener' for lag 4, dvs en til å lede laget under kampene.

Takk for innsatsen til de to avtroppende -- Erik Samdal og Monica Bjørnbeth!

3. Økonomi

Saldo pr 22. april var i underkant av 20 000 kr

Foreldrene er flinke til å betale til rett tid.  Bra!  Husk å merke innbetalingene med spillerens navn.

Vi opprettholder prinsippet med 100% egenandel på 'vanlige' cuper, men mindre egenandel på sosiale arrangementer.

Treningsavgifta for 'basic sommer' for G2003 blir 1 350 kr.  Det legges sannsynligvis opp til betaling via Melhus Fotballs nye web-baserte løsning.

4.  Cuper

Vi satser på følgende cuper i sommer:

  • Leik-cup (Korsvegen) 8.--9. juni
  • Evt Veidekke-cup (Kvål) 29.--30. juni
  • Melhus-cup 16.--18. august
  • Coop-cup (Verdal) 7.--8. september

Coop-cupen blir en reisecup med overnatting.  Her vil det være behov for å ha med flere foreldre som reiseledere.

5.  Foreldreinnsats

  • Loddsalg:  Noen har solgt ut bøkene sine, andre har ikke startet.  Innleveringsfrist er 1. juni.
  • Kioskvakt:  G2003 skal drifte Supportern i uke 22 (dvs 27. mai--2. juni).  I utgangspunktet trengs det to personer pr dag.
  • Melhus-cup:  Behov for mye dugnadshjelp.

Jonas setter opp vaktlister for kiosken og Melhus-cupen.

Alle disse tre aktivitetene gir gode inntekter for laget.

6.  Drakter

Noen av spillerne er i ferd med å vokse ut av draktene sine.

Klubben er i ferd med å samle inn drakter som ikke lenger er i bruk.  G2003 legger opp til å 'arve' det antall drakter vi trenger -- i de størrelsene vi trenger.

7.  Dommere

I utgangspunktet skal det være foreldredommere.  Det er ønskelig fra klubbens side å bruke ungdommer i stedet.  Klubben dekker evt dommerutgifter.

Hvis det lykkes å finne 'junior-dommere', bruker vi disse.  Hvis ikke, bruker vi foreldre.

8.  Sosialt

Kick-off'en med spillerne på RBK-kamp anses som vellykket. 

Vi ser for oss et avslutningsarrangement mot slutten av sesongen.

9.  Evt

Ingen spesielle saker.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.